Bu sene sen daha gelmeden bahar temizliğini yaptık, hadi gel artık bahar!

Bahar umuttur…
Bahar başlangıçtır…
Bahar renklidir…
Bahar iyimserdir…
Bahar ılıktır…
Benim de, ülkemin de hiç olmadığı kadar ihtiyacımız var sana bahar! Bu sene sen daha gelmeden bahar temizliğini yaptık,
hadi gel artık bahar!

Benim de, ülkemin de hiç olmadığı kadar ihtiyacımız var sana bahar! Bu sene sen daha gelmeden bahar temizliğini yaptık, hadi gel artık bahar!

Koçluk alan, koçluk yapan ya da hayatının herhangi bir döneminde bir şekilde koçluğa temas etmiş olanlar bilir; koçlukta temel değerler üzerinde çalışılır yoğunlukla. Bizim için en önemli değerleri onurlandırdığımızda daha kaliteli bir yaşam yaşarız zira… Nereden geldim bu konuya söyleyeyim, çünkü tipik bir kova burcu olarak benim en temel değerim özgürlük!

Yaz mevsimi de benim için eşittir  özgürlük:

Uçuş uçuş hafif elbiseler içerisinde kalın kalın kat kat kıyafetlere maruz kalmayan bedenim özgür,

Deniz suyuyla muhteşem bir dalga formuna giren ve fön sıcağına maruz kalmayan saçlarım özgür,
Açık sandaletlerin içerisinde çoraba maruz kalmayan ayaklarım özgür,
Doğal bronzluğuyla makyaja maruz kalmayan cildim özgür,
Günler uzayınca “eve dönmem lazım” mazeretlerine maruz kalmayan rakı masası sohbetleri özgür,
Güneş enerjiisiyle kendini şarj ettiğine artık kesin olarak inandığım ruhum özgür!

Bahar ise bana özgürlüğümü getiren yazın habercisi; “Hadi hazırlan, seni almaya geldim!”diyen sevgilim!

Mevsimlerin her biri birer parçam, birer yanım:

Kış; yaz aylarında kutlama yapmak için çalışan azimli yanım, yani CEO’m;

İlkbahar; delidolu cesur yanım, yani ayaklarımı yerden kesen sevgilim,

Yaz; daha bi’ ben olduğum, özgür ruhlu yanım, yani olgunlaşmış aşkım;

Sonbahar; ise yılın değerlendirmeleriyle sakince kışa hazırlanırken, yazın son demlerini yaşayan sağduyulu yanım, yani Analistim!

Benim de, ülkemin de hiç olmadığı kadar ihtiyacımız var sana bahar! Bu sene sen daha gelmeden bahar temizliğini yaptık, haftaya güzel haberlerle gel bahar!

Gel de özgürlüğümü de getir bahar!

Ayşe Yazgan

Bir Cevap Yazın

